maanantai 25. marraskuuta 2013

Relationships Help Guide?

Tapasin ensimmäinen poikaystäväni ala-asteella ja olen aikalailla siitä lähtien elänyt parisuhteissa. Yhden kesän olen vain tainnut sinkkuna olla. Toisaalta tykkäsin olla yksinkin, mutta silloin on jollain tavalla kuitenkin tyhjä olo. Minulla ei ole suhteista kauhean hyviä kokemuksia ja niihin liittyy paljon valheita, mustasukkaisuutta, pettämistä ja jopa väkivaltaa. Toki on järjettömän paljon hyviäkin muistoja, mutta aivan liikaa ongelmia ollut. Kaikki suhteet ovat kestäneet pari vuotta ja nyt olemme entisten kanssa hyviä ystäviä. Minun mielestäni jos joskus lupaa ettei hylkää ja rakastaa aina niin sitten niin myös tehdään eikä vain hylätä toista eron jälkeen. Tottakai on ongelmia ja riitoja, mutta ne on aina selvitetty ja välillä on pitänyt väliä ottaa toiseen.


(Google)

Minua ahdistaa parisuhteet todella paljon ja läheisyys. Minulla on todella suuri menettämisen pelko ja pelkään aina, että jos toiselle ihmisille sattuu jotain. Olen joutunut todella useasti pitämään taukoja suhteissani että saan itselleni vähän väliä ja ajatukset takaisin kokoon. Pidän siitä, että vaikka ollaan parisuhteessa tai asuttaisiin yhdessä niin molemmilla olisi myös oma elämä ja omaa aikaa. Kadun jonkin verran omia tekojanikin edellisissä suhteissa, mutta yllättävän hyvin olen onnistunut päästämään asioista irti ja unohtamaan. Kaikkihan me tehdään virheitä ja olen kyllä vihdoin oppinut joka ikisestä.

“And so the lion fell in love with the lamb.."
"What a stupid lamb" 
"What a sick, masochistic lion.”


(Google)

"It wasn’t logic,it was love."


(Google)

"Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! : )