sunnuntai 24. marraskuuta 2013

viikonlopun tunnelmia ja terveisiä taivaaseen

Olin sitten kuskina eilen siellä juhlissa ja sen jälkeen lähettiin vielä baariin tanssimaan:) valvottua tuli aamu 8 asti, join aamulla pari paukkua kun olin isoveljen luona ja nehän pimahti päähän ja kunnolla. Kaikki petivaatteet yms pyykkiin :D mulla on kauhheen hyvä viina pää! En tykkää sitten yhtään.


(Google)

Aamusta pelailtiin korttia ja isoveli taiteili milloin paperille milloin minun käteen komeita tikku ukkoja:)


Eli nyt tulee sitten vähän masis postaus perään. Tänään tulee 7 vuotta isäni kuolemasta täyteen. En ikinä ollut kovin läheinen isäni kanssa, koska vanhempani erosivat kun olin pieni ja sitten muutin Kokkolasta pois, mutta isä on aina isä. Isäni kuoli valitettavasti itsemurhan kautta, kirjettä ei jättänyt, että syyt ovat ikuisesti vähän epäselviä. En kauheasti tuntenut häntä ja minua harmittaa ettei minulla ole oikein ketään ihmistä, joka kertoisi hänestä. Kilttinä miehenä kaikki häntä pitivät ja semmoinen muistikuva itselläkin on.. Viimeinen muisto isästä on kun kävimme viimeisenä kesänä jäätelöllä sisarien ja isän kanssa. Onneksi tämä pysyy aina iloisena muistona mielessä.

Kun kuulin, että isä on kuollut en osannut käsitellä asiaa oikein mitenkään. Hiljennyin ja olin vain yksin, ei kyyneleitä, mutta armotonta tuskaa. Olin silloin vielä aika nuori enkä oikein osannut reagoida asiaan, en tuntea. Sille saa olla vihainen, mutta se pitää vain hyväksyä ja sillä selvä. Tästä on hyvä kirjoittaa nyt, että saan purettua oloa. Onneksi itselläni oli silloin mahtava tukiverkosto, en tiedä mitä olisin tehnyt ilman sitä.

En kirjoita tätä tekstiä saadakseni ihmisiltä lohtua tai sääliä, mutta haluan että ymmärrätte, että meillä on vain yksi elämä ja koskaan ei tiedä millon jotain tapahtuu. Arvostakaa isäänne ja sanokaa joskus suoraan rakastavanne, ettei tarvitse jäädä katumaan sanomatta jääneitä sanoja niinkuin itsellä.


(Google)



Tätä kuvaa tulen myöhemmin avaamaan paremmin

Ikävä on valtava <3


Loppu ilta meneeki vähän siivotessa ja sit kattomalla Pasilaa ja myöhemmin client list :)


(Google)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! : )