perjantai 22. marraskuuta 2013

hemma

Koti, mikä se on? Mitä se merkitsee? Minulle kodin pitää olla viihtyisä ja turvallinen paikka missä voi viettää aikaa ja rentoutua. Itseäni ahdistaa usein vieraissa paikoissa esimerkiksi olla yötä. Nukut jonkun sohvalla peittona vain lakana jne. Se ei ole millään muotoa viihtyisää tai mukavaa. Minulla kestää todella pitkään että 'totun' aina toiseen paikkaan missä olen. Tämä on usein esteenä reissuille, missä pitäisi olla yötä poissa kotoa.

"Home is being able to dance around without pants on and be comfortable about it "


(Google)


(Google)

Itse olen vähän kontrolli friikki ja pidän kotini aina siistinä ja järjestyksessä. Petivaatteet ym valmiina jos, joku tarvitsee yöpaikkaa ja semmoinen löytyy kyllä aina minun luota.  Nykyinen asuntoni on siis yksiö, mikä on 38 neliötä. Asunto ei ole missään huippu kunnossa ja seiniä koristavat ruskeat listat ja yksi seinä on vaaleanpunainen. Yritän kuitenkin antaa olla tämän häiritsemättä minua ja tehdä kodista minulle viihtyisän, missä olen nyt onnistunutkin yllättävän hyvin. Sisustustyylini on yleensä valoisampi ja neutraalimpi, mutta ajattelin tehdä tästä pikku luukusta itselleni sopivan, persoonallisen ja käytännöllisen. Mattojakaan ei ole nyt lattioilla kun koira on sotkenut kaikki :D (vanessa the täystuho)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! : )