torstai 21. marraskuuta 2013

beginning

Elikkäs olen parikymppinen nainen Pohjois-karjalasta. Elämäni ei ole oikein ikinä ollut ruusuilla tanssimista, mutta yritän pitää blogin positiivisena :) Jos joskus onnistun saamaan jonkun teistä ajattelemaan asioita eri tavalla tai annan uutta näkemystä elämään ni mission suoritettu! Itsestäni nyt sen verran, että olen sijoituslapsi, olen alunperin Kokkolasta ja muutin tänne jumalanseläntaapikkukylään 7 vuotiaana. Minulla on ahdistuneisuus -ja paniikki häiriö mistä tulen puhumaan aika paljon ja jakamaan omia kokemuksiani. Olen kuitenkin elämästä huolimatta hyvin iloinen, elämänhaluinen ja sosiaalinen ihminen. Minulta löytyy koira, auto ja oma söpö vaaleanpunainen asunto ja tapahtumarikas elämä mitkä tulevat vilahtelemaan blogissa :)

" This is yout Life. Do what you love, and do it often. If you dont like something, change it. If you dont like your job, quit. If you dont have enough time, stop watching tv. If you are looking for the love of your life, stop; they will be waiting for you when you start doing things you love."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! : )