sunnuntai 29. joulukuuta 2013

happiness

Huono päivä, oikeastaan viikko. Alkaa käymään mielen päälle kun tuntuu ettei kellään ole mitään hyvää sanottavaa minusta ja saan jatkuvaan kuulla jotain puhetta selän takana. Etenkään vanhoilta ystäviltä en tätä olisi odottanut. Nooh toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Siksipä käytin nyt aikaa ja mietin niitä hyviä ja onnellisia asioita elämässäni.

- Olen erittäin onnellinen siitä että olen terve ja samoin lähipiirini
- Olen onnellinen perheestäni, isoveljistä, ystävistä ja J stä
- Olen onnellinen omasta kodista vaikka tätä asuntoa vihaankin
- Vaikka menneisyys on ollut mitä on niin en olisi tämmöinen kuin olen ilman sitä
- Olen onnellinen ihanasta koirastani, joka on päivänpiristys minulle :)
- Olen onnellinem siitä, että ulkona on surkea sää ja voin istua sisällä viltin alla ja juoda kuumaa kaakaota
- Olen onnellinen siitä, että minulla on koulutus ja työkokemusta
- Olen onnellinen siitä, että minulla ei ole mitään esteitä elää hyvää elämää ja saada hyvä tulevaisuus





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! : )